عشق های مجازی و.. وعواقب آن

546565

از شما خواهش میکنم حتماٌ بخوانید و با دوستان خود نیز شریک سازید.

عزیزا در Change Management یا مدیریت تغیر همراه با تغیر،
– آگاهی ضرورت (تغیر)
– میل به تغیر
– علم تغیر که چطور تغیر دهیم و نتیجه چه خواهد شد مهم است.

در وطن ما بعد از 3 دهه جنگ وقتی نیروهای بیګانه وارد کشور شدند فرهنګ خودرا همانطور که تاجران مسلمان در هسپانیه فرهنګ اسلامی خودرا با خود بردند این نیروها نیز فرهنګ خودرا به این کشور آوردند.

بعد از آن رسانه ها و آسان جلوه دادن رابطه مرد و زن و نشر پخش تاحال چندین سریال های مبتذل که بعضی حتی چند سال دوام کرد.
جامعه فقیرمان که از بابت عدم توانایی پذیرش بعضی کسان سخت صدمه دید و حال به اصطلاح زیر هر سنګ چندین عاشق خفته ..

نه کدام هدفی از زندګی است؟ نه هم از خود چیزی ساختیم؟ دیګران همه حتی به کره ماه راه یافتند ما هنوز در این مسایل خیلی کوچک درګیریم و خودرا بعضی ها به اصطلاح شکست خورده عشق (حرام) خود میدانند.

الله متعال در قرآن مجید رابطه (ی جنسی) بجز از ازدواج را حرام دانسته و این درحالیست چنانچه از تجربه خودم از دوران صنف 11 (پیش از 2007 ) تاحال که از دانشګاه هم فارغ شدم چندین دختر و پسر را شاهد هستم حتی از همصنفانم که فریب سخنان :احساساتی: به اصطلاح دوست پسران را خورده و حال بعد از مدتی دیدند که همه جز خیال و احساسات چیز دیګری نیست خیلی پیش وجدان خود شرمنده اند.

من از کاردان فارغ شدم وقتی پوهنتون مشعل میری، دنیا، پیشګام، پوهنتون تعلیم تربیه کابل و بخش حقوق کاردان از این نوع دوستی ها و محصلینی را شاهد میباشی که فکر میکنی کدام محفل عروسی آمده اند بخاطر استفاده :آرایش غلیظ: از بجای درس خواندن.

حال ماو خودت که دیندار خودرا تراش میکنیم و این صفحه را پسندیدیم:

– از گرگان حیوان صفت که در لباس و بر چند ساعت یا دقیقه خیلی خودرا خوب و با اخلاق جلوه میتن باید دور بوده و هیچ اجازه به چنین افراد نتیم.
– در انتخاب دوست، همراه و همرزم مان خیلی دقیق باشیم.
اگر ما دختر خیلی با عفت هستیم ولی با دختری نشست و برخاست و صحبت داریم که خیلی در این مسایل بی تفاوت است و خودرا به اصطلاح متمدن میداند باید چنین دوستی را تغیر دهیم بهتر است تنها باشیم ولی با الله. این وقت شما صرف نظاره گر عاقبت دوستی های دروغین وی باشین قسم به خدا روزی خواهد رسید که از شما خیلی تشکری خواهد کرد بخاطر نصیحت های تان.. (این تجربه شخصی خودم بوده)
– ما منحیث مسلمان و مومن متعهد به حفظ آبرو، عزت، شرف و همت والای والدین و برادران بزرگ مان هستیم.
– هرکاری راکه خدای مان مارا امر کرده که دور باشیم حتماٌ فایده های دارد الله متعال بهترین گزینه را برای مان ازدواج میداند در غیرآن هیچ چیز را بنام دوستی های پنهانی قبول نداریم.
– این عفت مان تحفه تقدیم به آن شریک زندګی است که هنګام دیدن زن نامحرم چشمش را پایین انداخته و چهره نورانی همسر عزیزش بیادش میآید.
– ما مسلمانان در زندګی هدف داریم. اگر ما تقوی نداشته باشیم اولاد صالح و بادین و داعی به جامعه تقدیم کرده نمیتوانیم.
چون وقتی خودما آغشته به حرام باشیم چطور توقع حلال را داشته باشیم؟
– در چنین رابطه های حرام اگر رابطه را عادی جلوه دادیم و در اخیر بعد از مدتی (Attach) یا وابسته (ی) شخص شدیم.
بعد که بهر اندازه نماز و عبادت و غیره و غیره انجام دهیم هیچ است چون ما به کسی عادت کردیم و باید در همان وقت معین باوی صحبت کنیم و… و این نکته بیش از حد و اندازه برای تان مهم است ای برادر و خواهر عزیزم.

راه حل:
– بیشتر خودرا مصروف کلپ ها و نوارهای دینی نمایید در یوتیوب ویدیوی های تازه مسلمان هارا ببینید که آنها بعد از 30 و 40 سال زندګی حیوانی چطور و چرا اسلام عزیز را انتخاب نمودند؟
– در فسبوک خود آیات و احادیث نبوی را نشر کنید. چقدر خوب است که یک برادر و خواهر مومن مان یک حدیث که ماوخودت نشر کردیم در مورد دین خود بداند؟
– معیار اصلی در زندګی خود رضای الله را انتخاب کنید در نمازها و قبل از افطار دعا کنید که خدایا هرچه رضای تو باشد همان را نصیب ما کن.
– تفسیر صوتی قرآن مجید را توسط عبدالسلام تفسیر شده است دانلود ویا از بازار خریده و حتی میتوان در موتر و اوقات بیکاری با گوشکی گوش کنین و این تفسیر 100% در شما تغیر ایجاد میکند. چون وقتی فهم دین بالا رفت ماخود و اهداف و مرام و طریق زندگی خودرا میدانیم.
– در اخیر اگر سهوی شده باشد عفو میخواهم الله متعال همه مارا هدایت توفیق خدمتگزاری به این دین مبین را نصیب مان کند. آمین

در دعای تان مارا فراموش نکنید. قبل از افطار وقت قبولی دعا است.

مدیر صفحه دینم را دوست دارم

Leave a comment